Szállítási mód és áruátvétel

Webshopunkban kétféle átvételi mód közül választhat:

1.)    A rendelt termékek előzetes értesítés után személyesen átvehetők ügyfélszolgálati irodánkban, az alábbi címen:

           1134, Budapest Botond utca 13.

             H – CS :   10 – 18       P : 10 - 17

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy irodánkban nem tartunk árukészletet, ezért kizárólag az értesítésben megjelölt időponttól és kizárólag az abban megjelölt csomagot tudjuk átadni!

Amennyiben a megrendelt árut a megrendeléstől számított 5 napon belül nem veszik át, azt a megrendelést semmisnek tekintjük.

2.)    Házhozszállítás futárszolgálattal

Házhozszállításnál leghamarabb a rendelést követő 2. napon veheti át a megrendelt termékeket az Ön által megadott címen. A csomag feladásáról e-mailben értesítjük. Megrendelését a  GLS  futárszolgálattal juttatjuk el Önhöz, mely a csomag feladását követő munkanapon 8 – 17 óra között szállítja ki Önnek, a megrendeléskor megadott címre,  előzetes egyeztetés nélkül. Így felhívjuk szíves figyelmét, hogy olyan szállítási címet adjon meg, ahol a napközbeni csomagátvétel megoldott. Továbbá  – amennyiben ez lehetséges – adjon meg telefonszámot, amelyen felvehetik Önnel a kapcsolatot, ha a kézbesítés során bármilyen probléma adódna.

Futárszolgálattal történő kiszállítás esetén a díjak az alábbi feltételek szerint alakulnak:

 

UTÁNVÉTTEL :

0-300.000 Ft között - 0-20 kg GLS Csomagpontra

990 Ft

0-300.000 Ft között - 0-5 kg :

1500 Ft

0-300.000 Ft között - 5,1-20 kg :

2100 Ft

0-300.000 Ft között - 20 kg felett :

2100 Ft + 250 ft/5kg

300.000 Ft felett :

INGYENES

 

ELŐUTALÁSSAL :

 

0-300.000 Ft között -   0-5 kg :

1250 Ft 

0-300.000 Ft között -   5,1-20 kg :

1850 Ft 

0-300.000 Ft között -   20 kg felett :

1850 Ft + 250 ft/5kg

300.000 Ft felett :

INGYENES

 

 

 

A táblázatban szereplő árak bruttó árak, tartalmazzák az ÁFA-t és a csomagolási költséget. A szállítás díja a vásárlót terheli.

Kérjük, hogy a csomagot az átvételekor minden esetben vizsgálja meg! Amennyiben az sérült vagy nyitott az áruátvétel elutasítható. Ha megtagadja az átvételt, a futártól kérje jegyzőkönyv felvételét és értesítse ügyfélszolgálatunkat! Ha a fentiek ellenére mégis az átvétel mellett dönt, úgy ebben az esetben is kérje jegyzőkönyv felvételét, amelynek másolatát kérjük, jutassa el ügyfélszolgálatunkra.

Az árú átvételét követően kizárólag gyártási hibából származó reklamációt áll módunkban elfogadni.