GYIK
Van lehetőség személyes átvételre?
Termékeinket díjmentesen, személyesen átveheted szerződött partnerünknél, az MG Records lemezboltban. Az átvételről minden esetben e-mailen értesítünk.
Átvételi pontunk címe:
1091 Budapest, Üllői út 31. (az Üllői út és Kinizsi utca sarkán találod az üzletet)
Nyitva tartása:
Hétfő - Péntek: 11:00 - 19:00 óráig
Szombat: 10:00 - 14:00 óráig
Vasárnap: Zárva
Ünnepnapokon a nyitva tartási idő változhat, melyről bővebb információt itt találsz!
Cégünk székhelyén és telephelyén nincs lehetőség rendelések átvételére!
A személyes átvétel feltétele, hogy rendelésed végösszegét előre szükséges kifizetned, mivel a helyszínen nincs lehetőség a számla kiegyenlítésére!
Ezt megteheted banki előutalással, vagy azonnali online bankkártyás fizetéssel.
Munkanapokon 12 óráig megrendelt és kifizetett termék, amely készletünkön van, a következő munkanapon délután 18 órától átvehető.
12 óra után beérkezett és kifizetett rendelések (raktáron lévő termékek esetén) az azt követő 2. munkanapon 18 órától lesz átvehető.
Az átvételről e-mailen értesítünk!
Az azonnali sikertelen bankkártyás tranzakcióval beérkezett rendeléseket 2 munkanapig tartjuk rendszerünkben.
A rendelésről küldött automatikus visszaigazoló e-mailbe található linken újra megpróbálhatod a fizetést, a rendelés leadásától számított 2 munkanapon belül, így nem kell új rendelést leadnod.
Amennyiben a fizetés nem történik meg ez időn belül, a rendelés automatikusan törlődik rendszerünkből.
Ha az azonnali bankkártyás tranzakció helyett inkább szeretnéd átutalni rendelésed végösszegét bankszámlánkra, kérjük jelezd szándékod e-mailen vagy telefonon!
A rendelések az átvételi értesítéstől számított 7. napig vehetőek át.
Kérjük, amennyiben kérdésed lenne a megrendelésed kapcsán, ne az MG Records munkatársait keresd, mert ők nem fognak tudni segíteni. Az alábbi elérhetőség egyikén az iway munkatársai készséggel állnak a rendelkezésedre hétköznap 9-17 óra között:
- +36 70 625 3985
- info@iway.hu
Telefonon is leadhatom a rendelésemet?
Kizárólag weboldalunkon, online lehet rendelést leadni. A vásárlás regisztrációhoz nem kötött, viszont regisztrált ügyfeleinket folyamatosan értesítjük újdonságainkról és akcióinkról, így ők nem maradnak le kedvezményeinkről.
Mit tegyek, ha meghibásodott a termékem?
Minden termékünkre más-más garanciális időt tudunk biztosítani, ezek az információk weboldalunkon a termékek leírásánál megtalálhatóak. A hibás garanciális termékekért GLS Futárt küldünk saját költségünkön, személyes ügyintézésre nincs lehetőség. A visszaszállítás is ugyanebben a formában történik, azonban, ha bevizsgáláskor szervizünk nem tapasztalja a bejelentett hibát, a visszaszállítás költsége bruttó 1.990.- Ft, amely a fogyasztót terheli.
A futár megrendeléséhez az alábbi adatokat küldd el nekünk az info@iway.hu e-mail címre.
- Teljes név
- Szállítási cím (Csomagfelvételi cím)
- Telefonszám
- E-mail cím
- Cégünk által kiállított vásárlást igazoló számla sorszáma
A futár a megrendelést követő munkanapon érkezik hozzád, erről e-mailen tájékoztatunk.
Az ügyintézéshez szükséges a vásárlást igazoló dokumentum, garancialevél másolata és egy pontos hibaleírás!
Kérjük a visszaküldendő termékeket lehetőség szerint eredeti dobozába-, fontos, hogy minden eredeti tartozékkal együtt csomagold vissza, mellékelve hozzá a számla, garancialevél másolatát és egy pontos hibaleírást.
Kérhetem csomagpontra is a kiszállítást?
A számodra megfelelő Csomagpontot rendelésed leadásánál, a Szállítási mód menüpont alatt tudod kiválasztatni, itt minden szükséges információt megtalálsz a kívánt átvételi pontról.
Amennyiben utánvéttel szeretnéd átvenni csomagodat, fontos, hogy ellenőrizd, hogy a Csomagponton hogyan tudod rendezni az összeget, mivel egyes Csomagpontokon csak készpénzzel tudsz fizetni!
Ezen felül megtalálod a Csomagpontok nyitva tartását és elérhetőségét is.
A rendeléseket a Csomagponton kiszállítástól számítva 5 napig tárolják, ezt követően az át nem vett csomagok visszakerülnek bázisunkra és a rendelések törlésre kerülnek!
Visszaérkezett csomagok újbóli feladására nincs lehetőség.
Mennyibe kerül a szállítás?
Házhozszállítás- és GLS csomagpontra való szállítás esetén a szállítási díj az alábbiak szerint kerül felszámolásra:
0-300.000 Ft között - 0-5 kg : 1990 Ft
0-300.000 Ft között - 5,1-20 kg : 2299 Ft
0-300.000 Ft között - 20 kg felett : 2299 Ft + 275 ft/5kg
300.000 Ft felett : INGYENES
Mikor ingyenes a szállítás?
Bruttó 300.000 Forint megrendelés fölött a szállítás díjmentes.
Személyes átvétellel leadott rendeléseket díjmentesen szállítjuk ki az átvételi pontunkra az MG Records Lemezboltba. A személyes átvétel feltételeiről a Van lehetőség személyes átvételre? menüpont alatt olvashatsz, illetve az Információ fül- Szállítási mód és áruátvétel pont alatt.
Honnan tudom, hogy mikor érkezik meg a megrendelt csomagom?
Automatikus email-t küldünk, amint a megrendelt termék átadásra kerül futárszolgálatunk részére, mely a következő munkanapon kiszállításra is kerül.
Hogyan fizethetek?
A megrendelését fizetheti weboldalunkon bankkártyával, utánvéttel a futárnak, előreutalással, vagy lehetőség van Cofidis áruhitelt is igényelni.
- Előreutalás esetén kérjük, hogy a vételár teljes összegét az alábbi bankszámlára legyen szíves utalni:
IT Market Kft.
MKB Bank Zrt.: 10300002-10627944-00014909
-Utánvét esetén a vételár teljes összegét a futárcég alkalmazottjával rendezheti számla ellenében, készpénzzel vagy bankkártyával.
-Utalvánnyal történő fizetésre nincs lehetőség!
-A Cofidis Áruhitelt kizárólag magánszemélyek vehetik igénybe, bruttó 50.000,- Ft kosárértéktől bruttó 1.500.000,- Ft kosárértékig. További információért kattintson ide.
