Megnézem
Megnézem
Megnézem
Főoldal

GYIK

Telefonon is leadhatom a rendelésemet?

Kizárólag weboldalunkon, online lehet rendelést leadni. A vásárlás regisztrációhoz nem kötött, viszont regisztrált ügyfeleinket folyamatosan értesítjük újdonságainkról és akcióinkról, így ők nem maradnak le kedvezményeinkről.

Mit tegyek, ha meghibásodott a termékem?

Minden termékünkre más-más garanciális időt tudunk biztosítani, ezek az információk weboldalunkon a termékek leírásánál megtalálhatóak. A kialakult vírushelyzet miatt a garanciális ügyintézést lebonyolító irodánk bizonytalan ideig zárva tart, így se átvenni se átadni személyesen nem tudjuk a termékeket!
Ezen időszakban ezért GLS Futárt küldünk saját költségünkön. A visszaszállítás is ugyanebben a formában történik, azonban, ha bevizsgáláskor szervizünk nem tapasztalja a bejelentett hibát, a visszaszállítás költsége bruttó 1.490.- Ft, amely a fogyasztót terheli.

A futár megrendeléséhez az alábbi adatokat küldd el nekünk az info@iway.hu e-mail címre.

  • Teljes név
  • Szállítási cím
  • Telefonszám
  • E-mail cím
  • Számla sorszáma

A futár a megrendelést követő munkanapon érkezik hozzád, erről e-mailen tájékoztatunk.
Az ügyintézéshez szükséges a vásárlást igazoló dokumentum, garancialevél vagy ezek másolata és egy pontos hibaleírás!

Kérjük a visszaküldendő termékeket lehetőség szerint eredeti dobozába, fontos, hogy minden eredeti tartozékkal együtt csomagold vissza, mellékelve hozzá a számla, garancialevél másolatát és egy pontos hibaleírást.

Kérhetem csomagpontra is a kiszállítást?

A számodra megfelelő Csomagpontot rendelésed leadásánál, a Szállítási mód menüpont alatt tudod kiválasztatni, itt minden szükséges információt megtalálsz a kívánt átvételi pontról.
Amennyiben utánvéttel szeretnéd átvenni csomagodat, fontos, hogy ellenőrizd, hogy a Csomagponton hogyan tudod rendezni az összeget, mivel egyes Csomagpontokon csak készpénzzel tudsz fizetni!
Ezen felül megtalálod a Csomagpontok nyitva tartását és elérhetőségét is.

A rendeléseket a Csomagponton kiszállítástól számítva 5 napig tárolják, ezt követően az át nem vett csomagok visszakerülnek bázisunkra és a rendelések törlésre kerülnek!
Visszaérkezett csomagok újbóli feladására nincs lehetőség.

Mennyibe kerül a szállítás?

Alábbi táblázatunkban pontosan megtalálja a szállítási költséget:
0-300.000 Ft között - 0-5 kg : 1490 Ft
0-300.000 Ft között - 5,1-20 kg : 2090 Ft
0-300.000 Ft között - 20 kg felett : 2090 Ft + 250 ft/5kg
300.000 Ft felett : INGYENES

Mikor ingyenes a szállítás?

Bruttó 300.000 Forint megrendelés fölött a szállítás díjmentes.

Honnan tudom, hogy mikor érkezik meg a megrendelt csomagom?

Automatikus email-t küldünk, amint a megrendelt termék átadásra kerül futárszolgálatunk részére, mely a következő munkanapon kiszállításra is kerül.

Hogyan fizethetek?


A megrendelését fizetheti weboldalunkon bankkártyával, utánvéttel a futárnak, előreutalással, vagy lehetőség van Cofidis áruhitelt is igényelni.

   - Előreutalás esetén kérjük, hogy a vételár teljes összegét az alábbi bankszámlára legyen szíves utalni:

     IT Market Kft.
     MKB Bank Zrt.: 10300002-10627944-00014909

   -Utánvét esetén a vételár teljes összegét a futárcég alkalmazottjával rendezheti számla ellenében, készpénzzel vagy bankkártyával.

   -Utalvánnyal történő fizetésre nincs lehetőség!

   -A Cofidis Áruhitelt kizárólag magánszemélyek vehetik igénybe, bruttó 50.000,- Ft kosárértéktől bruttó 1.500.000,- Ft kosárértékig. További információért kattintson ide.

   

   
   

Elérhetőségeink


IT Market Kft.

Székhely: 1044 Budapest, Megyeri út 53.

Telephely: 1047 Budapest, Károlyi István utca 10.

Adószám: 14474606-2-41

Cégjegyzék szám: 01-09-989782

Telefonos ügyfélszolgálatunk hétköznap 9-17 óra között elérhető
 
+36 70 625 3985
 
info@iway.hu


 
 


 

Cofidis áruhitel