Koobe szerviz
KOOBE Szerviz
A javítandó Koobe E-book olvasókat továbbítjuk szervizünkbe. A készülékeket 15 munkanapra vesszük át.
Szervizünk kizárólag írásos formában tudja fogadni a megkereséseket, így kérnénk, hogy javítási igényüket minden esetben először e-mailen jelezzék.
E-mail címünk: info@iway.hu
Személyes ügyintézésre nincs lehetőség.
Garanciális ügyintézés esetén: a webáruházunkból vásárolt, hibás garanciális e-book olvasóért GLS futárt küldünk saját költségünkön. A visszaszállítás is ugyanebben a formában történik, azonban, ha a bevizsgálás során megállapításra kerül, hogy a hiba nem rendeltetés szerű használatból adódik, úgy a termék visszaküldési díja a vásárlót terheli, melynek bruttó ára 1.990.- Ft. A javítandó készülékhez minden esetben legyen kedves mellékelni a vásárlást igazoló számlamásolatot és a jótállási jegyet is.
A kijelző törés nem tartozik a garanciális feltételekbe, az árajánlatot a szerviz e-mailen küldi.
Amennyiben nem webáruházunkból vásárolta e-book olvasóját, a vásárlás helyszínére legyen kedves visszajuttatni a meghibásodott készüléket (garanciális termék esetén), a vásárlást igazoló dokumentummal és jótállási jeggyel együtt.
Ha szeretné, hogy cégünk intézze a szervizbe történő szállítást, úgy ez esetben felszámolásra kerül a szállítási költség, amely bruttó 3 980 Ft (oda-visszaszállítás).
Az igény bejelentését e-mailen várjuk: info@iway.hu
A garanciális bevizsgálás és javítás díjmentes, kivétel, ha kijelző törött a készülék. A kijelző törés nem tartozik a garanciális feltételekbe. Az árajánlatot a szerviz e-mailen küldi.
A szállítási díjakról, kijelző cseréről kiállított ÁFÁ-s számlát, javítást követően az utaláshoz szükséges adatokkal együtt elektronikus úton küldjük, majd a kiegyenlítését követően visszajuttatjuk Önnek készülékét.
Garancia időn túli javítások esetén: cégünk GLS futárt rendel a javítandó készülékért, aki egyből a szervizbe juttatja a csomagot. A visszaszállítás is ugyanebben a formában történik. A szállítási költség bruttó 3 980 Ft (oda-visszaszállítás).
Az igény bejelentését kizárólag e-mailen fogadjuk: info@iway.hu
Amennyiben Ön szeretné elküldeni meghibásodott e-book olvasóját, úgy az alábbi címünkre postai úton vagy futárszolgálattal legyen kedves eljuttatni. Személyesen nem tudunk ügyfeleket fogadni!
Postázási címünk:
IT Market Kft.
1044 Budapest, Megyeri út 53.
Ebben az esetben a csomagba kérjük mellékelje a következő információkat:
Fizetős javítás esetén az árajánlatot e-mailen küldjük, bevizsgálási díjat nem számolunk fel.
Egyeztetést követően küldjük ÁFÁs számláját elektronikus úton, az utaláshoz szükséges adatokkal együtt. Kiegyenlítését követően visszajuttatjuk Önhöz a javított készüléket.
A javítandó Koobe E-book olvasókat továbbítjuk szervizünkbe. A készülékeket 15 munkanapra vesszük át.
Szervizünk kizárólag írásos formában tudja fogadni a megkereséseket, így kérnénk, hogy javítási igényüket minden esetben először e-mailen jelezzék.
E-mail címünk: info@iway.hu
Személyes ügyintézésre nincs lehetőség.
Garanciális ügyintézés esetén: a webáruházunkból vásárolt, hibás garanciális e-book olvasóért GLS futárt küldünk saját költségünkön. A visszaszállítás is ugyanebben a formában történik, azonban, ha a bevizsgálás során megállapításra kerül, hogy a hiba nem rendeltetés szerű használatból adódik, úgy a termék visszaküldési díja a vásárlót terheli, melynek bruttó ára 1.990.- Ft. A javítandó készülékhez minden esetben legyen kedves mellékelni a vásárlást igazoló számlamásolatot és a jótállási jegyet is.
A kijelző törés nem tartozik a garanciális feltételekbe, az árajánlatot a szerviz e-mailen küldi.
Amennyiben nem webáruházunkból vásárolta e-book olvasóját, a vásárlás helyszínére legyen kedves visszajuttatni a meghibásodott készüléket (garanciális termék esetén), a vásárlást igazoló dokumentummal és jótállási jeggyel együtt.
Ha szeretné, hogy cégünk intézze a szervizbe történő szállítást, úgy ez esetben felszámolásra kerül a szállítási költség, amely bruttó 3 980 Ft (oda-visszaszállítás).
Az igény bejelentését e-mailen várjuk: info@iway.hu
A garanciális bevizsgálás és javítás díjmentes, kivétel, ha kijelző törött a készülék. A kijelző törés nem tartozik a garanciális feltételekbe. Az árajánlatot a szerviz e-mailen küldi.
A szállítási díjakról, kijelző cseréről kiállított ÁFÁ-s számlát, javítást követően az utaláshoz szükséges adatokkal együtt elektronikus úton küldjük, majd a kiegyenlítését követően visszajuttatjuk Önnek készülékét.
Garancia időn túli javítások esetén: cégünk GLS futárt rendel a javítandó készülékért, aki egyből a szervizbe juttatja a csomagot. A visszaszállítás is ugyanebben a formában történik. A szállítási költség bruttó 3 980 Ft (oda-visszaszállítás).
Az igény bejelentését kizárólag e-mailen fogadjuk: info@iway.hu
Amennyiben Ön szeretné elküldeni meghibásodott e-book olvasóját, úgy az alábbi címünkre postai úton vagy futárszolgálattal legyen kedves eljuttatni. Személyesen nem tudunk ügyfeleket fogadni!
Postázási címünk:
IT Market Kft.
1044 Budapest, Megyeri út 53.
Ebben az esetben a csomagba kérjük mellékelje a következő információkat:
- Teljes név
- Csomag visszaszállítási cím (ir.szám, település, utca, házszám, kapucsengő, emelet/ajtó)
- Telefonszám
- E-mail cím
- Pontos hibaleírás
Fizetős javítás esetén az árajánlatot e-mailen küldjük, bevizsgálási díjat nem számolunk fel.
Egyeztetést követően küldjük ÁFÁs számláját elektronikus úton, az utaláshoz szükséges adatokkal együtt. Kiegyenlítését követően visszajuttatjuk Önhöz a javított készüléket.